P@ul@

12 postaw, czyli archetypy marki

Kiedy słyszymy słowo archetyp, przypominają nam się zajęcia z języka polskiego. Widzimy m.in. bohaterów, kochanków, władców czy błaznów. Najistotniejsze jest to, że od razu potrafimy

Czytaj dalej »
P@ul@

Instrumenty marketingu internetowego

Marketing internetowy jak sama nazwa wskazuje, wykorzystuje Internet w relacjach z podmiotami zewnętrznymi. Jego istotą są instrumenty, a dokładniej instrumenty E-marketingowe zajmujące się tak jak

Czytaj dalej »
P@ul@

Świat to „globalna wioska”?

Media odgrywają współcześnie bardzo ważną rolę w codziennym życiu człowieka. Informują, komentują, a także szokują. Ludzie mówią o nich w różnych miejscach, w szkole, w pracy, a nawet w parlamencie. Mówią wszędzie, ale czy naprawdę ludzie, którzy poruszają temat mediów wiedzą, o czym mówią?

Czytaj dalej »
P@ul@

#narzedziasocialmedia Canva

Marketing internetowy głównie opiera się na grafikach, zdjęciach, które mają zaciekawić i zachęcić do działania użytkownika internetu. Niestety nie każdą firmę stać na opłacenie doświadczonego

Czytaj dalej »

Copyright 2020 © Eskamedia